Hjem SFO

SFO

Vores SFO binder skole og fritid sammen for børnene. Pædagogerne er den røde tråd gennem børnenes dag – de møder dem om morgenen, de har timer sammen med dem i løbet af skoledagen, og de laver spændende aktiviteter med dem om eftermiddagen.

Her finder du de vigtigste praktiske oplysninger:

SFO kan kontaktes på  tlf. 21 99 62 31.

Indskolingsleder Hanne Winther kan kontaktes på tlf. 24 84 55 76

SFO bruger Aula i forhold til beskeder, aftaler samt information imellem hjemmet og SFO’en.
Aftaler/beskeder skal være skrevet senest kl. 12.00.

Åbningstiderne i SFO'en er:

Mandag - torsdag: kl. 06:15 - 08:00 og kl. 13:20 - 17:00.
Fredag: kl. 06:15 - 08:00 og kl. 13:20 - 16:00.

Ferieperioder:

SFO tilbyder pasning i alle skoleugernes ferieperioder.
Forældrene registrerer fremmøde/ferie for barnet digitalt via Aula.

Indmeldelse og udmeldelse skal ske via Pladsanvisningen

• Indmeldelse kan ske fra dag til dag.
  • Udmeldelse  kan ske med en måneds varsel til en måneds udgang.

Alle børn som går i 0. til og med 3. klasse har en garderobeplads i SFO’en.
Garderobepladserne har et billede af barnet og er opdelt efter klasser.

Børnene skal have indesko og rigeligt, samt passende skifte-/overtøj liggende på sin plads.

Hvis I forældre har spørgsmål er I altid velkommen til at kontakte personalet i SFO’en, på tlf. eller via Aula.

Skolepædagogerne har timer i skolen, primært 0.-3. årgang men også i specialklasserne.
Dette gør at børnene vil føle, at der er en gennemgående voksen i deres hverdag.

Skolepædagogerne fra SFO'en deltager ligeledes i skolehjemsamtaler, forældremøder samt arrangementer.

Vi bestræber os på, hver måned, at sende nyhedsbrev ud på skolens Aula.

SFO’ens ugentlige aktiviteter vil fremgå på Aula og opslagstavlen i SFO'en.

SFO’en tilbyder at sende børnene med bus, til sportsaktiviteter el. lign. hvis blot der er registreret en besked eller lavet en fast aftale inde på Aula senest kl. 12.00.

Vi har i SFO’ens fællesrum digitale skærme, som børnene dagligt krydser sig ind og ud på.

På disse skærme fremgår det også hvilken aktivitet børnene har valgt sig på den pågældende dag.

Vissenbjerg Skole
Søndersøvej 14